Rabu, 29 April 2009

HSA...

salam....

HSA tu cam dah umah ke2 aku plak, dulu every month aku kene g sane, skrg ni je 2 or 3 bln sekali. Alhamdulillah kesihatan aqil pun dah semakin baik. On 28/4 aritu aku g HSA, g pakar ortho, cek kaki aqil. alhmdulillah doc ckp nmpak normal. Aku harap2 gitu ar, aqil pun dah pandai bertatih skrg, cume still takut kalo aku lepas sebelah tgn.. Doc ckp mmg gitu cume aku kene besekan diri die tuk berjalan. Kira kat ortho dh tutup buku ar melainkan ade masalah2 lain kemudian hari. minta2 xlah..


Pasni, next month g pakar kanak2 & bln 9 pakar neuro. Aku harap2 semuakan like kanak2 normal lain. Cume aku risau gak bab kepala die, ubun2 die still blum tutup btul2 lg, sbb tu doc suh tggu sampai bln9. Kalo ikut ukur lilit kepala, die nmpak ok... semoga Allah kuatkan semangatku tuk tempuhi segala ujianNya. Amin...


burrrr... dh bosan ar tu..



kejap nangis, kejap ketawa

Dah penat2 tggu kat HSA tu, blik tu menyinggah ke Zoo Johor. Gambar ni je yg sempat amik, bateri hp low, xleh nak posing2. Zoo die boring je, tp jalan gak ar, naikkan aqil kat sekor kuda tu, kuda tu bole tegak je. Aqil pun diam je, takut agaknye, tp xnangis plak. hehe.. pastu kiteorg nak gerak je, si kuda ni pun bole ikut pusing sama plak... dah jom kite balik, mama nak masuk opis plak, arini 1/2day ler...


burung merak ni je yg sempat amik. hehe

Tiada ulasan: