Rabu, 10 Februari 2010

Last week nyer citer, kalo dah hujung minggu tu xde citer lain la, masak & makan jela. Nak g jenjalan malas la plak, hehe.. So aku start menu dari dinner ari sabtu tu la, petang tu dah siap2 g pasar ngan B, teringat plak sup tulang ila yang nampak menyelerakan tu, so aku pun pe g, menyinggah ar kat tempat org juai daging.. hehe ( ila, disebabkan nak ceduk sup ko tu xleh, so aku ceduk jela resepi ko, bole kann....)
Ni la dinner kiteorg malam tu, sup tulang ngan sambal kicap & sayur sawi jepun grg ngan ikan masin. Aku siap ade assistant lg, budak kecik ni ha..

orang nak menumbuk, die pun menyibuk je nak wat..

sup tulang & sambal kicap

Breakfast esoknyer plak aku wat roti jala makan ngan kari ayam. Aqil awal2 lg dah tunggu kat meja nak makan, lapo la tu.. kejap datang kat aku kejap g depan tgk tv, dalam hati agaknyer " bila la mama nak siap masak ni, aqil lapo la mama" hehe..

ni la hasilnyer...

ha, time tuk makan.." aqil cakap, agaknyer la, sempat posing lg

Lunch plak, masak stail lauk aqil jela, kari pagi tadi ade lg kan, so ni la lauk aqil : sup sayur & ayam goreng...


Tiada ulasan: